poniedziałek, 15 lutego 2010

Powrót do normalnego życia

I już kolejny etap mojego życia zaliczony, tj. kurs na którym mi bardzo zależało. Pora na powrót do działaności blogowo- tworzeniowej. Kartki już się piętrzą, bo moja Agusia w porównaniu do mnie się nie leni tylko tworzy nowe cuda.
A teraz wyróżnienie, które dostałam od
Paszczatej
i
Barbarelli

Dziękuję Dziewczynki. Zgodnie z zasadą przekazuję je dalej. Nie ma co jak takie fajne wyróżnienie z samego ranka
Dla nowych i dzielnych blogowiczek, do których często zaglądam i podziwiam, czasem w ukryciu:
Agusia
Zula
Dorkapoland
EkspArt
N.Vardamir
Iwona

I dla wytrwałych blogowiczek:
CWASIA
Bogaczka

3 komentarze:

Zula pisze...

Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)
Pozdrawiam

Dorka Poland pisze...

Nareszcie znalazłam chwilkę czasu aby wpaść do Ciebie i podziękować pięknie za wyróżnienie i zwrócenie uwagi na moje prace :-)
p.s skąd się "bierze" takie piękne znaczki z wyróżnieniem. Widzę je na blogach ale...???
no i co to jest ta przechodnośc wyróżnienia, pytam aby nie błądzić i też obdarowywać, bo to takie miłe :-))

EkspArt pisze...

Jestem bardzo mile zaskoczona Twoim wyróżnieniem mojego bloga... i oczywiście jestem Ci niezmiernie wdzięczna!! Straszną radochę mi sprawiłaś :D Buziaki!